laupäev, 19. jaanuar 2013

Viru maraton

Sõit tehtud ja jäin väga rahule.

Sõitsin 30 minutit kiiremini kui aasta eest. Kui plaan oli sõita 3 tunniga, siisläks 2:51:27, eelmine aasta siis 3:22:xx
Kohaks andis see 455

Kusjuures umbes 15 km-i enne lõppu kui üks härra luges kohti, siis luges mulle mingi 487 või midagi sarnast, seega päris korralik lõpp võrreldes teistega.

Distantsi lõpus olevad mäed ei tundunud seda korda nii rasked kui eelmisel aastal. Nii mõnegi mäe oleksin kiiremini sõitnud aga teised olid ees, ei tahtnud mööda rabeleda - või noh nii palju jõudu ka polnud enam, et neist mööda rabeleda.
Laskumistel muidugi olen s*tt, seal mõnigi tuli jälle mööda. Aa noh enda peamine eesmärk oli püsti jääda ja mitte kukkuda. Üks asi, et kaotad kiiruse ja mõned lähevad mööda aga olulisem on see, et kukkumine lööb rütmi sassi ja seda juba nii kähku ei taasta.

Korra sain muidugi jala ka maha aga seda küllaltki alguses - nägin, et ees oli maas kellegi katki läinud suusakepp, mu ees olnud sõitja kas ei näinud seda või mis tal seal peas toimus, igatahes pani pränts pikali ja mul polnd midagi muud teha kui talle otsa sõita.

Suusk oli päris hea lippega - vähemalt seal possal kus ma sõitsin tundsin, et laskumistel sai teistest vähe paremini libisetud ja laugetel polnd mingit probleemi eelnevatele järgi jõuda.

Ongi kõik :)

2 kommentaari:

  1. Tubli, jagasid hästi jõudu. Mulle loeti 25km härra poolt 468 ja peale viimast joogipunki olin ca.450, kuid siis kustusin ja lõpptulemus 493. Kusjuures vasaku sääre krambi suutsin kuidagi maandada enne viimaseid tõuse, kuid hilisemas paremasse säärde kandunud klomp oli tänase masaazikäiguni alles:) Kaido

    VastaKustuta
  2. Eks ma teadsin, et lõpus sellised tõusud on ja hoidsin ennast kusagil alates 13ndast km-ist tagasi ja ootasin tõuse.
    Võib muidugi öelda, et oleks võinud ikka rohkem panna, ühtteist jäi ikka sisse.

    Aa noh kõik see ettevalmistus Tartuks, eks näis siis, kes pikema kõrre tõmbab :)

    VastaKustuta