neljapäev, 13. jaanuar 2011

Krt kus libises

Eile käisin jälle suusarajal, oli mõte selline paar tundi või nii sõita aga ei tulnd välja. Eile oli see hetk, kus oleks hää, kui keegi olnuks kõrval ja öelnud, et kle teeme veel natukene. Pärast olin enda peale ikka pahane küll, et kõigest 0:43:39 rajal olin.
Aga noh kui nüüd vabandusi otsida, siis lihtsalt ei sobinud see rada mulle. Rada oli päris jäine, kerge lume kiht peal aga enim häiris varem sõitnute jäljed. Nii mõnigi kord koperdasin kuna varasema sõitja jälg, mis õhtuks oli jääs, kiskus suusa endasse ja teise liikumissuunda, kui mina olin planeerinud. Ehk siis ei olnud sellist mõnusat tunnet, et sõidan ja naudin.
Võibolla oli süü ka liig kõrges pulsis, keskmine pulss tuli 175 SLS ja max 193 SLS, aga igatahes üle 10,5 km-i ma eile ei sõitnud. Keskmine kiirus siis umbes 14,5 km/h.
Kiirus iseenesest hää ju :) aga kuna tasakaaluga pole kõik asjad korras, siis see viskab kiiresti pulsi üles.

Paar päeva ei suusata aga laupäeval plaan teha 2-3 tundi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar