Võib liialdamata öelda, et eelmise aasta üks raskemaid sportlike kogemusi oli Tartu Rulluisumaraton - jõud sai otsa, jalad valutasid uiskudest jne-jne. Ütleme nii, et tol hetkel tundus, et hädadel ei ole otsa ega lõppu.
Sel aastal sai mõeldud, et võiks selle ettevõtmise vähe soodsamaks endale kujundada :). Samas võib juba ette arvata, et väga soodne see olema ei saa - kui mujalt ei valuta, siis alaselg hakkab kindlasti valu tegema. Tundub, et sisesed lihased on nõnna nõrgad, et pikemalt sund asendis olles väsivad lihased ära ja hakkab valu tekkima.
Samas on nüüd saanud natukene rullitatud ja üritatud muuhulgas ka tehnikat parandada ning lihtsalt seda õiget tunnetust leida. Pole küll väga palju sõitnud aga ju siis lihastes, ajus või kus krt teab on midagi mälus, sest iga korraga on tunda, et enesekindlus kasvab ja sõitmine on mõnusam.
Eelmisel nädalal sai tehtud järgnevaid trenne -
Teisipäeval kaks korda rullidel - hommikul 23 km-i, õhtul 20 km-i.
Kolmapäeval 21 km-i
Neljapäeval 34 km-i
Reedel oli algselt planeeritud üldse puhkepäev aga lõpuks ikka vedasin ennast välja. Samas sai rõhk pandud eelkõige tehnikale. Läbitud sai kõigest natukene üle 7 km-i
Laupäeval oli kavas 20 km-ine ring ning pühapäeval 37 km-i.
Pühapäeval sattusin Tallinnas äsja ametlikult avatud uuele kergliiklusteele, mis saab alguse Nõmmelt, Hiiult kui täpsem olla ning lõppeb Õismäe kandis. Tee pikkus on natukene peale 5t kilomeetrit. Asfalt hea sile, teel laiust piisavalt - saab eessõitjatest kenasti mööda. Üldiselt võib öelda, et hea rada - kavatsen seda kindlasti veel kasutada.
Natukene tõrva ka meepotti - nimelt ristub rada korra autoteega ning korra parklasse sissesõiduga. Teisega polegi väga probleemi aga esimese ristumisega tekkis eile endalgi korra mure.
Nimelt kusagil pärast 2 kilomeetrit tuli vähemalt minule ristumine ootamatult ja kuna tol hetkel lähenes ristmikule ka auto, siis puudus kogemus, kuidas autojuht käitub. Hilisem kogemus näitas, et autojuhid on sel kohal äärmiselt tähelepanelikud ja võtavad ilusti hoo maha, kuid arvestades asjaolu, et kergliiklusteel liikleja ei ole otseselt eelistatud sellel ristumisel, siis võiks tähelepanu äratav silt olla natukene kaugemal. Seda kõike lihtsalt selleks, et vältida ootamatuid kokkupõrkeid.
Rajast veel ka nii palju, et profiililt on rada Nõmme poolt minnes alla mäge ja tagasi tuleb siis mäest üles ronida. Pulsikell joonistas päris kena mäe profiili seisukohast välja :)
Sel nädalal peab veel kergelt sõitma minema aga väga pikki sõite enam kavas ei ole.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar