Esmaspäev, 29. aprill 2013

Nädal 8

Võistluste aeg läheneb suurel kiirusel ja seega vähenevad ka tulevaste nädalate treeningmahud.
Seda korda jäi mahuks natukene alla 8 tunni, samas umbes 3 tunni jagu "trenni" läks kaduma seoses väikse haigestumisega ja asjaoluga, et pühapäeval jäi kevadhooaja avavõistlusel osalemata.

Muud trennid läksid plaani päraselt.
Väike negatiivne tunne jäi hinge seoses esmaspäevase tempo treeninguga, kus võtsin plaaniks joosta 5 km-i tempoga 4 min/km kohta aga kahjuks GPS-i ja FootPad polnud piisavalt süngis ehk siis tegelik tempo tuli vast 4:15 / 4:20 min/km kohta. Hoog oli mõnus ja päris kerge, viimasel kilomeetril hoog tõusis isegi ja kindlasti jaksanuks kauemgi sarnast tempot hoida aga see polnud eesmärk ja soov.

Neljapäeval tegin 3 korda kilomeeter tsipa veel kiirema tempoga ja polnd hullu :)


Sellel nädalal siis plaan ümber Viljandi järve joosta. Kindlasti soovin ringi peale teha kiiremini kui tund aga vähemalt alguses lähen peale plaaniga joosta alla 50 minuti, eks siis näis kauaks jõudu ja jaksu jagub.
Nädala lõppu on planeeritud üks pikem ja rahulikum rattasõit, muud suurt see nädal plaanis polegi.

Pühapäev, 28. aprill 2013

Püha Loomaaia RR - DNS

Ehk siis did not start.

Hetkel kui sõidust on umbes tund sõidetud ja enesetunne pole enam väga halb siis natukene on kahju, et võistlema ei läinud aga eile õhtul / öösel last tabanud kõhuviirus ja tema eest hoolitsemine ning ka ise mao tühjendamisest osavõtnuna oli hommikul kehast igasugune jõud / jaks kadunud ja nii saigi otsustatud, et pole mõtet õrna tervise juures ennast piinama.

Nii ehk naa oli tegemist pigem intensiivsema trenniga kui mingi eraldiseisva eesmärgiga seega elame selle ühe päeva / võistluse üle. Loodetavasti on homseks juba tervis korras ja saab enne Viljandi järve jooksu mõned kiiremad jooksu jupid veel teha.

Pühapäev, 21. aprill 2013

Nädal 7

Seitsmes nädal läbi, algus oli rahulikum, lõpp päris intensiivne.

Nimelt sai pärast eelmist raskemat nädalat esmaspäeval täiesti puhatud, teisipäeval käisin vaid saalihokit mängimas ja alles kolmapäeval asusin jälle jooksmisega tegelema.
Samas tuleb tõdeda, et teisipäevane saalihoki oli minu jaoks seda korda oluliselt intensiivsem kui varasematel kordadel - kuidagi särtsu ja teravust oli palju. Lootust on, et võistluse ajaks tuleb ka teravust piisavalt.

Kui kolmapäev oli kergema jooksu päev, siis neljapäeval sai ka mõned kiiremad lõigud tehtud. Kiiremate lõikudega jätkasin ka laupäeval. Pühapäeva jäi kerge rattasõit, millesse panin ka mõned kiiremad lõigud.

Tänane rattasõit oli üllatavalt kerge ja mõnus. Kiirust küll veel napib aga samas pole ka väga ju midagi teinud, et seda kiirust saada. Võistluseni 1,5 kuud aega ja küll see kiirus ka tuleb.

Eraldi oli soov peatuda veel laupäevasel päeval.
Nimelt pärast hommikust jooksu sai tehtud umbes 40 minutit Zumbat, siis mängitud 6 või 7 korda 3on3 korvpalli, 10 minutit jooksvat mängu aega, sprinditud 3x30 meetrit ning lõpetuseks veel ka 2x200 meetrit sõudeergomeetrit sikutatud.
Selle sportliku päeva / hommiku lõpetuseks oli ikka toss täiesti väljas aga mõnus oli pingutada, eriti just korvpalli väljakul.

Järgmise nädala lõpetan väikse rattavõistlusega Pärnu kandis. Eks siis näis, kuidas seda kiiruslikku vastupidavust on. Väike hirm / mure on, et ei suuda pundis vastu pidada aga eks näis. Õnneks sõidetakse 3x27 km-i ringil ja seega saab alguses täiega kulutada ennast ja vajadusel rajalt maha tulla.

Pühapäev, 14. aprill 2013

Nädal 6 - treeninglaager

Nii üks raske nädal on möödas. Kõik ei läinud küll nii nagu algselt planeeritud aga peamised asjad said tehtud.
Nimelt oli kavas väike nö treeninglaager. Nö sellepärast, et sai see asi kodus olles läbi aetud. Algselt oli plaan kaks korda päevas rattaga sõita aga siinsed ilmaolud takistasid plaanide täitmist - enne lõunat ikka rattaga väga sõitma ei läinud ja õhtul läks ka kiiresti külmaks ning libedaks seega. Alles nädala teises pooles saanuks ka hommikul sõitma minna.
Teine takistus oli haigestunud lapsed - ei saanud hommikul neid 2 või enam tunniks üksinda koju jätta.

Aga eks iga takistus ole millegi jaoks hea - selle asemel sai siis hommikul joostud ja natukene vähem trenni tehes arvan, et hoidsin ära ka üle tegemise. Laupäeval ja pühapäeval oli juba vähe raske - just vaimselt. Jõudu nagu oli aga just seda viitsimist väga polnud. See oli ka üks põhjus, miks pühapäevaks planeeritud pikem rattaots sai kõvasti lühendatud.

Nädal numbrites on 59 km-i jooksu, 385 km-i ratast, treeningaeg 24 tundi.

Järgmine nädal tuleb tsipa kergemalt - esmaspäeval kindlasti puhkan, teisipäeval teen vaid pallimängu, edasi siis vaatab, mis saab :). Võistlused on tulemas ja peab mahtusid vähendama ning intensiivsemaid liigutusi tegema hakkama.
Esimene planeeritud võistlus on 28 aprill Pärnus Püha Loomaia Rattaralli, siis juba Ümber Viljandi järve jooks jne.

Pühapäev, 7. aprill 2013

Nädal 5

Kalendri järgi peaks nagu kevad juba olema, seda ka Eestis aga väljas veel väga kevade moodi ei ole. Vaatamata sellele olid sel nädalal juba päris soojad ilmad / õhtud - päike kütab päris kenasti. Samuti saab juba ka joosta asfaldil, mitte lumel või jääl ja isegi rattaga saab vabalt ennast tunda.

Tulev nädal pärast praegust ilma just palju lubav ei ole aga no loodame parimat :)


Sel nädalal sai siis jooksu kilomeetreid kogutud umbes 85. Maasikaks tordil oli täna pea 20 km-i distants, mille põhiline fookus oli 7 korda 1 km-i, min tempoga 4 min/km. Kuna oli päris tuuline, siis esimene kiirem kilomeeter õnnestus joosta vastu tuult ja mäest üles osaliselt. See tõmbas küll natukene jala pehmeks korraks aga järgnenud 10 minutit taastasid kenasti ja nii siis edasi.
Üldiselt ongi nii, et kiirust nagu ei kipu olema aga põhi on päris korralik, kuna taastumine on küllaltki kiire. Aga noh võistluseni on aega veel :).

Eile käisin tegin nädala ainsa jalgratta otsa, jälle 3 tundi. Olemine oli juba oluliselt parem kui nädal tagasi ja nii oli ka läbitud distants 5 km-i. Kusjuures alla tuult sai teadlikult rahulikumalt sõidetud - kuna tundus, et hakkan liiga kiiresti koju jõudma :).

Lisaks sai nädala jooksul paar korda ka jõusaalis käidud.


Järgmine nädal peaks idee järgi põhirõhk olema jalgrattal (jalad tahavad jooksust vähe puhata) - kui nüüd ilma vaid lubab. Nädala lõppu panen kindlasti ka ühe raskema jooksu. Samas pole hetke plaanide kohaselt kavas minna jõusaali aga eks plaanid võivad muutuda kui ilm tõesti paremaks ei lähe.